Friday, February 27, 2009

sportelov

Jahaja, det var ju kul att jag skulle ut på Lyset med folk ikväll och ha lite party, och så ringer dom från jobbet och vill att jag ska jobba imorrn. Så var det med den utekvällen, för jag har ingen lust att gå runt på Lyset och hela tiden tänka på att jag måste upp tidigt och jobba dagen efter, man vill la släppa loss!
Idag har varit en slapp dag i skolan, franskan började kvart i tio, och efter lunch hade vi engelska, vilket innebar en kvarts samling och sen typ slutade vi eftersom vi har grupparbeten som inte riktigt har kommit igång än. Jag skjutsade hem Thomas och sen åkte jag hem, hann vara hemma i 5-10 minuter innan hela familjen åkte ut på Alnö där vi var till typ halv nio-nio nånting.
Som sagt, imorrn är det jobb som gäller, sen börjar lovet på allvar! Ska nog till Härnösand och träffa Ida på söndag, sen på måndag tänkte jag ev. hinna med lite fler Härntafolk. Nästa helg är det 18-årsfirande för Emma och utgång som gäller, men däremellan vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Tänkte försöka träffa lite folk och så måste jag nog tyvärr ägna lite tid åt våran KuHi-uppgift om samerna också... Blähbläh, men så kan det vara ibland.
Fånigt blogginlägg. Tjaråååå

No comments: