Sunday, March 29, 2009

your hand in mine

Premiärfesten var ganska kul igår, i alla fall första två timmarna, sen hände det inte så mycket mer så jag och Annika lämnade bilen hemma hos mig och vandrade ner till stan. Där träffade vi Viktor, Ivan och annat folk. Vi satt först på Irish ett tag, sen gick vi vidare till BK. Jag köpte en äcklig drink som jag tvingade i mig (dock fick Viktor dricka en del också), annars gick vi mest bara runt. Men det var en trevlig kväll ändå! Sen tog jag och Viktor en nattpromenad till mig och sov här.
Idag har vi typ sovit bort hela dagen (men så blir det när man kommer hem mitt i natten, och dessutom ställer fram klockan en timme), sen drog Viktor hem och sen dess har jag typ suttit här. Ska snart ner till teatern och kolla på en annan pjäs, sen har vi föreställning igen!
Tjarååå

No comments: