Wednesday, April 01, 2009

kings of leon

Första april. Jag och Annika fick sms från Ivan där det stod att han och Viktor var på sjukhuset efter en bilolycka. Aprilskämt är inte ett dugg roliga. Fast det är nog det enda aprilskämt jag har blivit utsatt för idag tror jag.
Det är vår i Sundsvall förresten! Snön smälter och det är varmt och soligt! Okej att det är april och att det säkert kommer snöa nån gång till, men det orkar jag inte bry mig om just nu för nu är det i alla fall vår! Dock så förstör min stress lite, har massor med plugg och teater. Fint att jag och Matilda skulle göra en massa franska idag och bara bestämde oss för att strunta i det. Asbra. Men palla liksom. Så jag knarkar Kings of Leon och sitter här i stället. Snart kommer Viktor hit, det är trevligare än att plugga franska. Dock måste jag plugga ikväll ändå. Men ändåååeeeee.
Och så tänkte jag säga till Andreas, om han har tid att läsa min blogg, att han är saknad och borde pallra sig hemöver snart.
Tjarååå

No comments: