Sunday, October 31, 2010

götet

Hemkommen från Göteborg. Seg tågresa dit och seg tågresa hem (jag kunde i och för sig roa mig med musik, MNK och Gossip Girl) men väldigt trevliga dagar på plats. Te, rödvin, brieost, sushi, veg.lasagne, laxsoppa med saffran, stan, bombhot (!!!!), bussåkande, fika, strosande, allmänbildningstest, vem-kan-konstigast-ord (typ), film, sovande med mera. Mycket trevligt var det. Värt dom sega tågresorna. Fast jag har lite svårt för stora städer. Samtidigt som det har sin charm. Tror att det är så att jag gillar det i några dagar men inte i längden. Men sällskapet vägde ju upp för det om man säger så. Jag vill också flytta hemifrån och ha en egen lägenhet och laga min egen laxsoppa med saffran! Fast samtidigt inte. Fast egentligen. Ja och så vidare.

No comments: