Friday, October 08, 2010

jobbjobb

Igår jobbades det och idag jobbades det och imorrn ska det jobbas! Och så har jag fått ett till litet extrajobb, ska hjälpa till att ta hand om småbarn på öppet kyrkis några timmar varje onsdag xD Men det blir nog bra, och det skadar inte med lite mer pengar nu när det mest troligt blir flytt om tre månader.
Igår var det en jättesöt tant i caféet som såg att vara direkt plockad ur en muminbok. Alternativt var hon lik Tove Jansson. Men Tove Jansson ser ju i och för sig ut att vara direkt plockad ur en muminbok, så det blir ju saksamma.
Annars är jag hormonell som bara den och gråter hela dagarna typ. Nä men ganska mycket, ofta för ingenting eller väldigt små saker. Helt knäppt. Får se om det går över eller om det är pillerillren som jag måste sluta med (hihi, pilleriller, åh vilket töntigt ord det blev).
Nu ska jag snart åka och hämta Viktor i stan så jag får pussas lite! Elias vill inte att jag ska pussa på honom längre för han tycker att han har blivit för stor och att jag är för töntig ibland.. Men jag får pussa på Viktor i stället!

No comments: