Sunday, October 24, 2010

trött och pank

Efter att ha fört tillbaka lite pengar från ungdomskontot till sparkontot (för det är bra att spara!) har jag 16 kronor på mitt ungdomskonto. 16 kronor. S-e-x-t-o-n. Det räcker inte ens till choklad! Jag tror aldrig jag har haft så lite pengar (men jag har mycket på sparkontot, hihihihi). Fast jag får lön imorrn. Dock inte så mycket eftersom jag var utomlands under den vecka när dom behövde mest hjälp på Basilica, bra jobbat Emma.

Igår gjorde jag högskoleprovet, gick sådär men bättre än förra gången i alla fall, och sen var jag hos Viktor och åt god mat och kollade på Juno. Det var trevligt. Imorse fick vi kliva upp tidigt för Viktor och hans pappa skulle iväg och skjuta på saker. Åkte hem och sen dess har jag legat i soffan och försökt hålla mig vaken (lyckades inte så bra, sov i typ en timme..). Ikväll ska det bäras ved som äntligen har blivit köpt så vi slipper ha 17 grader på nedervåningen. Skämtar inte. Temperaturen på våran nedervåning, alltså även i mitt rum, brukar ligga mellan 17 och 20 grader. Sämst fönster och dåliga element. Men nu blir det varmt och gosigt! Kanske ska vänta med att börja bära till Viktor kommer hit så får han också bära hihihihi.

1 comment:

Johan Åström said...

Hej Emma:)
Skulle du vara intresserad av en chans att få två gratis trisslotter? Jag arbetar med en sajt som vill öka kunskap om säkerhet på internet och hur man undviker problem på nätet, vilket är kunskap som många behöver. Allt du behöver göra är att länka våran sajt, www.mjukvara.se, på din blogg och som tack får du en gratis trisslott.
Så här gör du för att länka:
http://www.mjukvara.se/blogg/gratis-lott/
Tack på förhand:)
Vi hörs,
Johan.