Wednesday, October 06, 2010

härnösand

Precis hemkommen från Härnta och Amanda som fyller 19 år idag! Fikades med vänner och folk man inte har träffat sen högstadiet. Trevligt var det i alla fall! Klart värt bilresa till och från Härnösand.
Igår var jag med fina Moa och strosade runt i stan. Vi åt pizza, gick runt och kollade och inhandlade saker, fikade, åkte och kollade på en bas och snodde ihop ett garnnystan. Mysigt och bra var det! Jag har saknat henne.
Nu bloggar jag mest för att jag inte har något bättre för mig. Väntar på att Scrubs ska börja (har förmodligen sett avsnittet eftersom jag har sett typ alla avsnitt av Scrubs, men jag har som sagt inget bättre för mig). Kanske spelar lite sån där bubbelskjutare när man ska få bort alla bubblor.. vad det nu heter. Beroendeframkallande är det i alla fall, varje gång man spelar det.
Imorrn och på fredag och på lördag ska det jobbas! Pengar rullar in!

No comments: