Thursday, October 21, 2010

höstkallt

Det är kallt ute. Höst. Jag har bytt till halvvinterjackan, vårhöstjackan var för tunn. Om ett tag ska jag ner till stan och träffa Isabelle och Annika också verkar det som, det var längesen så det blir fint!

I helgen var Agnes här och det var också fint. Vi var på Birsta och Irish och pratade hur mycket som helst om livet och framtiden och allt. Hon är fin.
I söndags åkte jag till Umeå och Viktor men var bara där till tisdag för igår jobbade jag. Det var också fint. Viktor är fin. Men nu har vi snart sett klart alla säsonger av How I Met Your Mother så nu måste vi hitta en ny serie att titta på!

Ibland är det verkligen tråkigt att blogga. Jag läste några av mina gamla blogginlägg från i vintras och våras igårkväll. Var mycket roligare då. Jag har blivit tråkig.

No comments: