Sunday, October 03, 2010

gårdagen

Har typ fått förkylning nummer två nu. Eller den har snarare blivit värre igen trots att den var på väg att börja gå över. Kan ha med gårdagens strapatser att göra.
Gårdagen började med att jag halkade i badrummet när jag klev ut ur duschen, en riktig fötterna-försvinner-och-man-landar-platt, jag tog emot mig med knät, höften och handen, ramlade halvt in i duschen. Ont gjorde det. Kan typ inte ens peta på min höft idag, vågar inte kolla om det har blivit ett blåmärke (den här halkningen var nog till och med värre än den jag gjorde när Marielle och Annika var här för två år sen och jag halkade in i pianot). Hur som helst, jag och Hanna åkte till Birsta ett tag innan vi stressade hem eftersom jag trodde att jag skulle träffa Bella och hennes kompisar runt fem men så blev icke fallet, inte förrän klockan nio typ åkte jag hem till Bellas kompis. Vi var där i ett par timmar innan vi vandrade ner till Kåren. Jag och Bella gick iväg för att försöka få med oss Victor, Johan och Andreas tillbaka till Kåren men halvvägs dit lämnade dom oss utan vidare förklaring. Kvällen/natten avslutades på Max innan jag och Bella strosade hemåt.
Imorse när jag vaknade mådde jag.. sådär. Har dock börjat återhämta mig nu, väntar på att lillasyster ska komma hem med maaaat och choklad!

No comments: