Thursday, October 14, 2010

onsdag

Jag har en fin vän som heter Isabelle. Jag gillar henne jättemycket men hon säger bara att hon gillar mig när hon är onykter. Eller nä, inte bara, men mest. Jag har fått kärleksförklaringar på facebook och mobilen och bloggen hela kvällen. Så nu tänkte jag att jag skriver väl här i bloggen att jag gillar henne så hon blir glad. Inte för att jag inte uppskattar dessa små kärleksförklaringar, men det kan ju vara trevligt att få ett blogginlägg tillägnat sig, eller va? Så, varsego Bella, love you puss.

Idag premiärjobbade jag på öppet kyrkis. Det var typ.. bra. Man behövde inte göra så mycket mer än att plocka fram målarfärg och akta så man inte klev på nåt barn som låg på golvet och så. Det var jättemånga pyttesmåttingar där, hihi. Blir nog bra det där. Nu har jag precis sett Remember me och gråtit en skvätt eller två eller tre. Ska jag läsa lite bok och sen ska jag sova säng för imorrn ska jag klippa mig, hihi.

1 comment:

Bella said...

åh, ett inlägg till mig!:D känns bra att jag inte kommer ihåg att jag skrev till dig på facebook och på bloggen xD äh, skitsamma. Du är fin ändå, finis! PUSS!