Monday, October 04, 2010

städning

Vaknade asförkyld med ont i halsen och onthosta (sån där hosta som typ river i hela kroppen när man hostar). Kändes bra. Not. Får väl skylla mig själv.
Igår var vi hos mormor och morfar och åt tacos och firade morfar som fyller år idag men firades igår. Det var fint, gillar mormor och morfar.
Och nu har jag nyss sökt några kurser till våren! Känns bra. Tror jag. Fick äntligen tag i en studievägledare idag efter typ en miljon försök. Funkade inte alls som jag hade trott, men jag kör ändå. Om jag läser en juridisk översiktskurs och känner att det är de sämsta jag gjort i hela mitt liv typ så vet jag ju att juridik inte är min grej i alla fall.
Nu ska mitt rum städas och göras om lite! Har redan börjat plocka ner saker från väggarna som jag känner inte behöver sitta där längre. Och så ska jag sätta upp den stört fina mumintallriken som jag fick av Viktor!

No comments: