Friday, April 02, 2010

it should show

DAGENS TIPS DAGENS TIPS LALALALALA DAGENS TIPS!!!!
Hihihihihihihihihihihihi *andas* hihihihihihihihihihihihihihi!
Dagens tips på youtube. Hihihihi.

Idag har jag inte varit ett dugg ambitiös eller effektiv, men det är väl så det ska vara första dagen på påsklovet. Jag och Viktor klev upp typ mellan ett och halv två och åt frukost, sen kollade vi på Mulan med Elias och Hanna och sen typ åkte Viktor hem och Ida med familj kom hit och hälsade på, det var trevlans! Vi åt god mat och pratade om ditt och datt (hihi älskar att det finns ett uttryck som innehåller ditt och datt, det låter typ som två små djur i en Tove Jansson-bok eller nåt). Nu har jag ont i axlarna och nacken, dels för att jag har världens sämsta hållning och är steeeel och dels för att Viktor gav mig en killermassage (killer som i att den gjorde ooont, men jag tror att den hjälpte) tidigare idag. Men det är väl så det ska vara.
Och igår fick jag se Anastasia! Både på svenska och engelska! LYCKA!
Nu lyssnar jag på bra musik och funderar på om jag ska gå och lägga mig och läsa eller nåt. Vettigare än att sitta här. Ju.

No comments: