Saturday, April 03, 2010

vårlista

Det sprudlar i hela mig, jag har världens lyckorus! Det har varit lite sol idag och så lyssnar jag på "Minnen av aprilhimlen" som är så bra och vårig och som ligger på min Vår 2010-lista på spotify som är så bra och vårig och så är det lov och så är jag kär! Hihihihihi!
Igår var en mysig kväll, jag och Viktor kollade på Trainspotting och sen fick vi gäster och åt god mat och sen åkte vi hem till Viktor och kollade på A love song for Bobby Long (som är en av dom allra bästa filmerna som finns) och det var mysigt och fint.
Imorse klev vi upp halv åtta och åt frukost. Sen åkte familjen HJ till Finland och jag åkte hem och somnade om och vaknade halv ett. Det var lite täääärt. Men jag har varit duktig idag och gjort en massa PA, nu har jag bara ett fodral kvar och så ska alla finjusteras lite, sen är det bara CD-bränning och rapportskrivning (och loggbok..) kvar! Nu är mormor och morfar och farmor och farfar här och äter påskmiddag och jag tror att jag och Hanna ska slå igång nån bra film eller nåt men först ska jag nog göra klart sista fodralet och sprudla lite till!
PÅSKPUSS!

Jag fortsätter med mina paintkonstverk i hopp om att någon snart upptäcker min förmåga och gör mig rik.

No comments: