Wednesday, March 31, 2010

händelserik dag

Hihi idag har varit en intressant dag!
Lunch med Matilda, Isabelle och Hannah på donken (igen) och där fanns världens bästa lilla fågelberättelse om en fågel som får en läskmugg över sig, blir mobbad av dom andra fåglarna och börjar gråta. Sensmoral: Kasta inte skräp i naturen! Sen hade vi en mycket allvarlig (eh) ARL-lektion innan vi slutade. När jag skulle skjutsa Isabelle till bussen så glömde jag först bort att hon skulle till bussen och sen höll jag på att köra på några barn som sprang rakt ut i vägen utan att se sig för. Jag tutade och sen blev jag överlycklig för att jag hade fått tuta. Sen skulle jag och Hanna åka till mormor och morfar för att hämta några filmer (ANASTASIA!) och påskpengar.
Mormor (som för tillfället har kryckor): Ni har väl inte med er någon magsjuka!?
Vi: Nääää skulle inte tro det.
Mormor: Nä för får jag några såna bakterier kunde jag ju lika gärna dö..
Sen när vi skulle köra hem igen och körde där på motorvägen i omkörningsfilen i full fart så svängde det ut en bil rakt framför oss så jag fick tvärnita och sen körde en gubbe och en tant förbi oss och tanten blängde ASSURT på oss som om det var mitt fel att jag var tvungen att stanna. Asroligt var det.
Nu ska jag göra lite mer CD-fodral och sen får jag förhoppningsvis se Anastasia! :D

No comments: