Sunday, April 18, 2010

all star

I fredags hade vi muntliga nationella. Jag vet inte hur det gick men det känns sjukt bra att det är avklarat.
Efter skolan drog jag med mig Viktor och skulle köpa ett rött läppstift men jag hittade inget så jag tröstköpte en tröja i stället. Sen på kvällen var jag på teater med Emma och Matilda och kollade både på två föreställningar. Efter det hade jag, Emma, Annika, Jessica, Matilda, Linn och Thomas en sammankomst hemma hos mig innan vi gick ner till 50-dagars (men inte Thomas för han är för liiiteeen). Det var som krogen brukar vara, inget vidare alltså och jag tyckte som vanligt att förfesten var trevligare än krogen.
Igår var jag bara hemma hela dagen och städade lite. Jag och Hanna försökte oss på att duscha katter. Gick sådär men efter mycket vattenskvättande och arga katter så är i alla fall två av dom "rena och fina". Sen åkte jag och Viktor upp till Härnösand och träffade Amanda, Moa, Marielle och Micke, det var trevlans! Dock blev det en ganska kort visit, men bättre än inget.
Idag har jag äntligen hittat ett par balskor som jag tyckte var helt okej, i alla fall tillräckligt fina för att köpa (ärligt talat, det är ett hemskt skomode nu tycker jag). Och så fikade vi hos mormor och morfar.
Jag måste skriva PA-rapport.
Men jag vill inte.

No comments: