Monday, April 26, 2010

love song

I fredags skrev jag ett nationellt prov om den här filmen. A love song for Bobby Long. Ju mer jag skrev desto mer insåg jag hur fantastisk den filmen är. Alltså, det har jag ju insett förut, men nu insåg jag det ännu mer. Den är helt fantastisk och en av de bästa filmer jag har sett.

Prov var det alltså. På kvällen var jag på teater igen med Viktor, Emma och Bella, och sen såg jag och Emma Flickan som lekte med elden. Det var trevlans. I lördags spelade jag själv teater, kollade på Little Miss Sunshine med mamma, Hanna och lite Elias. Sen åkte jag hem till Viktor och vi mysade och kollade på Chocolat. Igår var vi på Spikarna en stund i solen, sen köpte vi glass i Birsta innan jag åkte hem, himla mysigt var det. Igårkväll åt vi middag hos mormor och morfar och ja, det var den helgen.

Jag gillar inte när bloggen blir som en dagbok där jag bara berättar vad jag gör. Men det brukar bli så. Kanske är svårt att undvika. Den här gången fick ni ju ett filmtips på köpte i alla fall.

1 comment:

Anonymous said...

tack för att du glömde bort mig. jag var också med på teater.