Sunday, April 04, 2010

aprilhimlen

Idag var jag ute och gick i en timme i vårsolen, det var skööönt. Dock tog jag vinterjackan för jag tänkte att det kanske blir kallt, sen kom jag på att halva rundan är uppför. Jag svettades som en man! Menmen, det var bra ändå. Och så har jag packat eftersom vi beger oss till Stockholm imorrn för att flytta in pappa i hans lägenhet. Vet inte vad jag ska göra där egentligen. Har inte direkt råd att shoppa men har inte lust att kolla på möbler heller. Vi får se vad det blir av dom här dagarna. Pluggas ska det ju i och för sig, men kanske inte hela tiden. Helst vill jag pussa på Viktor, men eftersom han är i Finland och kommer hem imorrn när vi åker till Stockholm så är det lite krångligt. Det får bli senare i veckan!
Nu ska jag och Hanna kolla på film (som omväxling..).

1 comment:

Vikkepikke said...

hah Pews!
Ovanligt att ni tittar på film era narkisar!

grymt dåligt timat att jag kommer hem när du åker gumman! men vi ses på torsdag!!!!