Sunday, April 11, 2010

UPPDATERING

Eftersom jag har en pojkvän som grinar på mig när jag inte har bloggat på 30 minuter så får jag väl göra det nu!
Jag har i alla fall haft mysiga dagar. Igår var det högskoleprov, det var kanske inte så mysigt. Det gick helt okej men det hade kunnat gått bättre, får se vad det blir för poäng. Sen åkte jag hem och efter ett tag kom Viktor hit, då köpte vi kinamat och hyrde New Moon. När vi hade ätit kom Emma och Annika hit och våldgästade lite, det var trevligt, och sen blev det film och sova.
Idag är det sooool och jag och Viktor var på Norra Berget en stund innan vi åkte och fikade. Mysigt värre!
Nu har jag astråkigt. Verkligen hur tråkigt som helst. Jag har pluggat lite och nu orkar jag inte plugga mer för det är inte ett dugg roligt att plugga.

No comments: