Wednesday, April 21, 2010

förkyld

Jag har upptäckt ett mönster i min blogg. Jag bloggar alltid sämst i april. Jag undrar var det beror på.

Men nu bloggar jag. Imorse när jag vaknade var min näsa/hela mitt huvud överfullt av snor (som jag sagt förut, läs och skyll er själva) så jag kände att nä, ingen skola idag. Sov några timmar till, vaknade och pussade på Viktor och sen åkte han hem. Nu är det PA-rapportskrivning som gäller, med några undantag för Will&Grace och annat viktigt.
Jag har slutat sova på nätterna igen. Sjukt irriterande. Har en konstig ångestkänsla som växer och krymper och växer och krymper i magen så jag inte kan sova. Har varit så ända sen förra helgen. Sjukt irriterande som sagt, jag vill sova! För när jag inte kan sova så börjar jag tänka på jobbiga saker och så får jag ännu mer ont i magen och får ännu svårare att sova.

Nu ska jag snora vidare, är sjukt förkyld, titta på det fina vårvädret ute och skoljobba.

No comments: