Thursday, April 15, 2010

recovering the satellites

Längesen jag bloggade. Så nu bloggar jag.
Jag har faktiskt varit lite ambitiös senaste dagarna. Inte lika ambitiös som jag var ambitiösa dagen, men ganska. I måndags köpte jag min studentklänning, så nu är ännu en sak avprickad på studentlistan. På kvällen var jag ute och sprang innan jag åkte hem till Viktor och mysade och kollade på How I met your mother.
I tisdags åt jag, Emma och Bella vårens första mjukglass på stan, sen åkte jag hem en stund innan jag premiärkörde våran nya bil till Alnö och simmade med Emma. Alltså, simning är ju bra och allt, men det är jobbigt.
Igår hade jag ont överallt ungefär. Särskilt i nacken och axlarna. Var grinig i skolan men ingen tyckte synd om mig. När jag kom hem skrev jag klart talet till nationella som jag ska hålla imorrn, sen åkte jag och Viktor och åt innan vi gick på bio. Brothers såg vi. Den var ganska bra men lite långsam då och då. När vi kom hem kollade vi på Scrubs, hihihihi!
Idag har jag varit leeeedig så vi sov länge, åkte ner till stan och åt subwaymackor, kollade på en vernissage där bland annat några av Viktor mammas tavlor hängde, drack kaffe. Nu har jag gjort klart mitt PA helt och hållet, ska bara klistras lite. Och så har vi ju en rolig PA-rapport att se fram emot också...
Idag är sista ansökningsdagen till universitet och högskolor också. Jag får lite ont i magen när jag tänker på det.
Nu ska jag försöka ta tag i lite rapportskrivning. Och ja, det här blev ett tråkigt blogginlägg. Men det är inte jag som ska läsa.

No comments: