Wednesday, April 28, 2010

jag får inte gehör

I måndags såg vi Poseidon bara för att den är så dålig. I slutet hade jag en lång och genomtänkt utläggning om han som är gay som är alldeles ensam i livbåten för alla andra ligger och kramas och hur synd det är om honom och att när han kommer hem så kommer han säkert låtsas att han är straight för att se om nån tjej vill ha honom i stället för nån kille för att han tror att det är för att han är gay som ingen vill krama honom men eftersom alla redan vet att han inte är straight så kommer ingen tjej vilja ha honom heller eftersom han bara låtsas och så fortsätter han vara ensam.
Ungefär där blev jag avbruten av att Viktor satte handen för munnen på mig. Det var inte förrän då jag märkte att Hanna och mamma pratade om något helt annat och inte lyssnade på mig.
"Jag får inte gehör.."
Hihihihi Grotesco!

Hur som helst. Trots denna ignorans städade jag faktiskt råttdatarummet igår. Jag hade världens energi och dammsugade och torkade golvet och allt. Asbra var jag. Det tyckte mamma också när hon kom hem.
Nu ska jag och Emma äta mat.

No comments: