Monday, March 22, 2010

välgörenhet

I fredags vaknade jag av att Viktor pussade på mig, det var fint. Vi åkte till Birsta och jag inhandlade en bikini, sen på kvällen hade jag, Emma, Annika och Isabelle Disneykväll hos Emma. Dock hann vi bara med två filmer, Björnbröder och Aristocats, men det är bättre än inget. Sen åkte jag genom ett dimmigt Sundsvall och hämtade familj (körkortets baksida, såattsäga) innan vi åkte hem.
I lördags jobbade jag. Och tjänade pengar. Sen lagade jag och Viktor mat innan vi åkte till Pipeline för att stödja Amnesty och Jessicas, Linns och Karins PA. Vi lyssnade på trevlig musik och sen åkte vi hem och kollade på A beautiful mind och jag grinade på Viktors tröja. Men that's the price han måste betala.
Igår klev vi upp halv två. Det var tänkt att jag skulle följa med Viktor hem men på grund av ett ihärdigt illamående blev det inte så. Vilket var ganska tur, för sen kräktes jag så det stod härliga till (och den informationen är the price you måste betala för att ni läser min blogg). Tre gånger. Sen somnade jag och när jag vaknade imorse var det borta. Mesigt, men jag ska inte klaga.
Idag har jag jobbat ikapp lite plugg eftersom jag ändå bara har varit hemma. PA-boken är färdigskriven for now, vilket känns fantastiskt eftersom jag inte hade skrivit i den på nästan två månader (sssch).
Imorrn har vi etikseminarium i filosofin och jag har inte pluggat. Kanske borde göra det nu.

No comments: