Monday, March 08, 2010

segisdagis

Har lyssnat på John ME i typ ett dygn nu. Alltså. Hur bra som helst. Och så blandar man det med lite Monde Yeux så blir det ännu bättre!
Idag har varit världens segaste dag. Har typ kollat på TV, suttit vid datorn, skrivit klart filosfin (!!!!) och varit ute på en kortispromenad i typ en kvart för det blåste massor. Sökt sommarjobb har jag gjort också! Eftersom jobbet som jag skulle ha fått som jag garanerat skulle ha haft i nio veckor i sommar gick till nån annan. Asbra. Så nu är det bara att sökaaa!
Imorrn ska det packas och donas för på onsdag åker jag, Emma och Viktor till hufvudstaden där Annika och Ivan då kommer befinna sig! :D Sen drar jag vidare till Göteborg och träffar Ida och Andreas (om det vill sig väl, jag vet i alla fall att ett av tågen är inställda..)! Kalas.
Nu ska jag och Hanna kolla på Rent hihihihihi! :D

No comments: