Sunday, March 07, 2010

fullt upp

Sen i torsdags har det varit full rulle (alltså det är ett så himla fånigt uttryck, full rulle, så fånigt att jag måste använda det för det är så fantastiskt)! I torsdags hade vi klassikern, längdskidor den här gången, och vi knäckte såklart som valjägare! Vet inte några placeringar än, men förhoppningsvis får vi behålla ledningen som dom första esteterna nånsin på Skvadern!
I fredags var det vanlig skoldag och på kvällen såg jag, Viktor, Emma och Hanna 1408. Okej, den var inte så farlig, men mitt psyke är verkligen inte gjort för skräckfilmer, så är det bara. Men jag blundade större delen av filmen så då gick det ju ganska bra.
Igår hade jag och Viktor spelning på Basilica, det gick enligt oss ganska bra och det finns ingen anledning att vara missnöjd. Tycker vi alltså. Men det verkar som att lyssnarna också tyckte att det var ganska bra. Wihoooo, på kvällen åt vi middag hos farmor och farfar innan vi åkte till Emma (som fyllde 19 år i fredags!!) och umgicks med trevligt folk och hade det trevligt! Charader, Med andra ord och Singstar bland annat.
Imorse tvingade Viktor upp mig astidigt (okej, halv tio, och okej, han tvingade mig inte ett dugg) och så blev jag dumpad på Navet för Viktor skulle iväg. Men jag tog mig hem utan några värre problem och nu är det filosofi som gäller dagen lång. Hurra.

Klassikern!

Spelning på Basilica!

Mys hos Emma!

No comments: