Wednesday, March 17, 2010

längre

Jag gillar att publiera askorta, meningslösa blogginlägg.
Nu kommer ett längre.
Spela på lunchmusiken var ungefär det enda vi gjorde i skolan idag, förutom att vi övade lite innan. Sen åkte jag och Annika hem till Gustav och provade balklänningar innan jag åkte hem, hann vara hemma en kortis innan jag skulle iväg igen och spela lite teater. Sen dess har jag bara varit hemma. Sökt en massa jobb. Kollat på Grey's (såklart). Druckit te. Haft lite ångest över att jag inte har nåt sommarjobb (än!). Haft lite ångest för att vi har ganska mycket i skolan just nu. Haft lite ångest för framtiden och att det nu är jättedags att söka till skolor.
Igår fick jag se Dunderklumpen med Viktor, Jessica och Matilda! Hihihi, det är kanske världens bästa film. Nästan.

Seriöst, jag har verkligen ingenting att skriva. Jag bloggar bara för att Viktor gnäller på mig (hihi puss!). Imorrn har jag sovmorgon och på fredag har vi eget arbete både i filosfi och nutida konst vilket betyder vara hemma och jobba. Det gillas.

No comments: