Saturday, March 27, 2010

oh oh oh

Ganska nyss (eller ja, några timmar sen i och för sig) hemkommen från välgörenhetsgalan/konserten/grejen som Alina och Sara hade som projektarbete och där jag, Thomas och Lisa bland många andra deltog. Vi bidrog med en liten teater. Det var trevlig och kvällen var lyckad men det är ganska skönt att det är avklarat. En sak att pricka av på listan, så att säga.
Igår var jag, Emma, Annika och Viktor och såg Remember me. Den var bättre än jag hade trott faktiskt. Innan det var jag och Viktor och åt kinamaaat, det var gåttis. Sen efter bion följde Viktor med hem och så såg vi på mer film och åt våfflor med familjen, mysigt var det. Mycket mat blir det, men vi var ju smart och tog en biopaus mellan.
Nu är jag seg och tänker lägga mig och läsa lite. Bara så ni vet. Imorrn funderar jag på att städa lite om jag orkar. Och kanske plugga lite om jag orkar.

No comments: