Sunday, March 28, 2010

ambitiösa dagen

Idag har jag varit sjukt ambitiös. Faktiskt. Först försökte jag få Viktor att ligga kvar i sängen men det misslyckades, och när jag hade kommit hem från honom drog jag med mig Hanna till Birsta och köpte papper till skivfodralen till PA:t, vi fikade och sen åkte jag och hämtade min nu färdiga balklänning hos Gustav! Efter det åkte jag och köpte CD-skivor till PA:t och sen åkte jag hem och städade i min garderob och slängde en massa plastpåsar som har legat och skräpat bakom mitt skrivbord. Har ungefär en tredjedel kvar nu kanske. Nu har jag precis kommit ur duschen och tänkte dammsuga och kanske klippa ut en CD-fodralsmodell och om jag hinner klippa lite tyg till väskan jag tänker sy av ett par tröjor och jeans innan det kommer gäster hit! JA, JÄTTEAMBITIÖS DAG! Duktiga jag.

No comments: