Wednesday, March 24, 2010

it's coming closer (studenten alltså)

Igår såg jag Lejonkungen med lillasyster och Viktor. Hihihihi den är så bra! :D
Jag har inte sovit på två nätter. Jag är jättetrött. Men imorrn börjar vi klockan eeeeett och vi ska bara kolla på teater (som jag tror och hoppas kommer vara brais!) och på fredag är vi leeeediga så det gör inte så mycket.
Dock har vi tusen ton plugg. Nutida konst, filosofi, PA, PA-rapport, nationella i svenska B.. Känns braaaw. Men det är väl bara att ta tag i det, jag är snart klar med filosofin och då är den kursen avslutad och nutida konst tror jag inte är så svårt. This is it liksom. 2,5 månad kvar till studenten (ooooch jag fick precis världens knut i magen när jag skrev det där). Det är ungefär ingenting. Några skolsökningar är inskickade. Hjälp.
Men ikväll är det Grey's. Då kan man glömma bort läskigheterna för en liten stund :D
Ska bara skriva lite nutida konst och subkulturer och hippies först...

No comments: