Monday, March 01, 2010

update

Jag sitter alldeles ensam hemma hos Viktor och lyssnar på soundtracket till Into the wild och väntar på att han ska komma hem efter han har skjutsat lillasyster sin. Funderar på att trasha hans rum bara för att ha något att göra. Eller så sitter jag snällt och väntar. Får se.

Helgen i Västerås har varit trevlig i alla fall, om än lite rörig. Ett tåg gick sönder på vägen ner och orsakade 2,5 timmes försening, lördagen var lite stressig och festig och igår var vi sega och trötta och städade mest innan jag åkte hem igen. Hemresan gick utan några värre förseningar eller stopp vilket var najsss.
Idag hade vi eget arbete i ARL och sen började vi fixa och dona inför klassikern som är på torsdag, skidor den här gången. Jag tror att det kommer bli askalasbra och jag vet att vi kommer ha kul, som vanligt.

Alltså jag måste trasha nåt om inte Viktor kommer hit snart, för jag har tråkigt. Skulle i och för sig kunna göra lite Arr&Komp eller filosofi.. Kanske.

No comments: