Sunday, March 14, 2010

vindruvetävling

Inatt tävlade jag och Viktor om vem som kunde få plats med flest (små) vindruvor i munnen samtidigt. Viktor vann med 41 mot 26 (men jag hade säkert klarat fler om jag bara hade orkat!!!!). Det var underhållande.
Men idag har ingenting funkat riktigt. Jag och Viktor var ute och gick i vårvädret (fast det blåste) och sen åkte jag hem och sen dess har ingenting funkat. Jag försökte plugga. Funkade inte. Jag försökte packa upp. Funkade inte (fast nu är det gjort). Försökte kolla på Grey's. Funkade hur bra som helst i och för sig. Och så har jag och Hanna haft fotspa så nu har jag rapsolja och plastpåsar runt fötterna. Är asslemmigt (klegg och gegga Viktor!) och halt och det går typ inte att gå, men det ska tydligen vara bra för fötterna.

Nu ska jag göra ett till pluggförsök tror jag. Kanske. Sen blir det film eller liknande och imorrn är det skola igen..

No comments: