Tuesday, March 02, 2010

i huvudet på

Just nu vill jag förinta I huvudet på-uppgiften. Bara radera allt som har med den att göra, inklusive minnet av den hos läraren så att han glömmer bort att vi har den här uppgiften så att vi slipper göra den. Man kan ändå inte vara säker på minnen, det har vi lärt oss i filosofin. Men eftersom jag just nu hatar filosofi (jag brukar tycka att det är intressant, men just nu hatar jag det) så borde jag inte bry mig om vad vi har lärt oss. Nej just det jag måste ju bry mig för jag ska skriva en fucking uppgift.

Dessutom är jag hungrig. Jag vill ha mat. Jag älskar maaaat.

Viktor kom hem till slut igår. Vi lagade till och med god mat (med lite hjälp..) och så övade vi inför lördag och så kollade vi på Watchmen men jag störde mig mest på att Dr Manhattan inte städade efter sig när han sprängde folk. Slarvigt.
Och så pussades vi lite. Hihi det var mysigt.

No comments: