Saturday, September 19, 2009

sing for absolution

Igår såg jag Dirty Dancing med Emma och Matilda. Den var faktiskt inte särskilt bra. Men nu har jag sett både Dirty Dancing och Fight club, så nu kan folk sluta gnälla (okej, jag har fortfarande inte sett hela Pulp Fiction eller Requiem for a dream, men.. det kommer det också). Men det var en trevlig kväll med onyttigheter och en del skitsnack, jag hade ju en hel veckas prat att ta igen!
Skickade in analysbajset i psykologin igår också, så nu har jag bara en bok att läsa ut, ett svenskaprov och ett religionsprov kvar till nästa vecka. Hurra.. Men det ska väl gå det med, hade tänkt försöka plugga lite idag (rolig lördag) eftersom jag jobbar från tio till typ.. halv åtta imorrn. Men jag klagar inte, jag är bara glad att få börja caféjobba igen. Pengarpengar!!
Annars då. Hösten är här, asbra! Och jag lyssnar på Muse och Counting Crows hela dagarna, asbra! Och det känns som att jag i alla fall börjar få lite mer ordning på livet, asbra!
Tjarååå

No comments: