Tuesday, September 08, 2009

mammas nya killeeeeee

Jag tror jag har världens lenaste ben just nu. Nyrakade ben + Mammas Nya Kille i högtalarna gör mig till en glad tjej. Fast jag är trött och väldigt opepp på religion imorrn. Men det blir nog bra, vi slutar efter mössprovningen klockan elva och då ska jag hemmm och packa klart och sen bär det iväg till Turkiiiet! Chillarns bananer. Synd bara att jag missar en massa plugg som jag måste ta med mig. Eller så struntar jag i det. Jag har faktiskt varit duktig och läst en massa idag för att slippa ta med mig. Duktig tjej! Fast en del måste nog läsas och skrivas där i alla fall. Men så kan det vara ibland! Jag har nästan totalt nio timmars flyresa på mig att plugga..
Ähhh jag har inget intressant att skriva (till skillnad från när då?). Jag ska packa vidare och sen ska jag och mina lena ben sova säng några timmar! Tjarååå

No comments: