Tuesday, September 22, 2009

darling, don't give me shit 'cause I know that you're full of it

oh baby give me one more chance (to show you that I love you)
won't you please let me back in your heart
oh darling I was blind to let you go
no since I've seen you in his arms
I want you baaaaack

Har haft den låten på hjärnan sen jag kom hemmmm, för vi spelade den på ensemblen idag, och jag måste säga att det faktiskt rätt bra. Det här kan nog faktiskt bli rätt bra. Jag kanske till och med borde skaffa Jackson5-frisyr (tänk det va, mig i världens fetaste afro bakom ett par trummot. Det vore ascoolt). Fast det är lite ironiskt att det typ är en liten 8-10-åring som sjunger den där texten.

Jag borde verkligen inte blogga just nu. Jag borde verkligen plugga. Men jag orkar verkligen inte. Jag sitter här och bekymrar mig i stället. För Muse eftersom jag just nu inte har nån aning om vart jag ska bo, för proven imorrn eftersom jag inte pluggar, för att jag måste bestämma saker eftersom studenten närmar sig (ja, jag VET att det är lång tid kvar innan man egentligen måste bestämma sig, men det spelar ingen roll), för saker som jag egentligen inte behöver bekymra mig över.

Jag tror jag ska se Vänner i stället. Sen ska jag samla ihop mig själv så gott det går, sluta bekymra mig för ett tag och ta itu med plugg. Måste.
Tjarååå

my fingertips are holding on to the cracks in our foundations
and I know that I should let go but I can't
Kate Nash. Det var längsen. Men nu är det time igen.

No comments: