Sunday, September 27, 2009

basket case

Mitt liv är ett minfält.
Hur gick det till?

Men jag tar i alla fall tag i saker. Skickade precis ett mail till Paris angående boende nästa höst. Shit Sherlock.
Och jag har börjat träna igen. Uppdaterat gymkort och jag ska snart iväg och träänaaa!
Och jag har fått saker sagda och så.
Så egentligen är ju saker ganska okej.
Problemet är att jag själv inte håller ihop riktigt (kan ju vara svårt att hålla ihop sig själv om man tycker att ens liv är ett minfält i och för sig..)
Men jag tror att det går framåt.

'cause you can't jump the track, we're like cars on a cable
and life's like an hourglass glued to the table
no one can find the rewindbutton girls
so cradle your head in your hands
and breath
Sant. Så det är väl bara att bita ihop och kämpa på.

No comments: