Sunday, February 22, 2009

teknik och ipod och sånt

Okej, antingen är det jag som är sjukt oteknisk, eller bara lite trög, men som jag har förstått det så kan man inte föra över musik från sin gamla ipod till sin nya, fina, blåa ipod (om man inte har all musik på datorn, men det har inte jag eftersom det här är en alldeles ny dator och den dator som jag har all min musik på är typ stendöd). Vilkte betyder att jag kommer spendera nästa vecka med att föra över skiva efter skiva, låt efter låt till datorn.
Pappa sa nyss att det här var ett ilandsproblem och att jag inte ska klaga. Han fattar ingenting (jo, kanske lite, men ingenting om sånt här).

Annars har jag haft en ganska bra dag. Åkte med mamma och Elias till mediamarkt och köpte nya ipoden och ett 6-pack "ipodstrumpor" som man kan lägga ipoden i så att den inte blir repig (asfräsigt, 6 olika färger, jag kommer vara jättetrendig! ^^). Sen åkte vi vidare till min moster och hennes sambo och hälsade på. Kusinerna var dock inte hemma. Ja, och sen åkte vi hem. Jag kikade lite på Grey's anatomy med systeryster och sen dess har jag suttit här och kämpat med ipodarna. Ikväll tror jag att det blir mer Grey's anatomy och mer musiköverföring. Tjarååå

No comments: