Saturday, February 21, 2009

lördaaaag

Nu tänker jag inte börja ännu ett blogginlägg med att jag är trött, trots att jag är det. Kan bero på att jag hade folk här igår som skulle fira 18-årsemma i efterskott, och jag fick ännu fler fina presenter :D Amanda, Marielle, Moa, Ante, Erik och Emma, mycket trevligt var det! Vi pratade ikapp oss lite, åt middag (tills vi typ höll på att spy av mätthet), åt glass, pratade en massamassa mer och så! Väldigt trevligt som sagt, var sjukt längesen jag träffade dom allihopa (och självklart var det nån/några som inte kunde komma, så dom får jag ta och våldgästa inom en snar framtid tror jag).
Imorse klev vi upp, kikade lite på Mamma Mia medan vi vaknade till, åt frukost, sen skjutsade jag dom till bussen och åkte hem. Nu är vi nyss hemkomna från fika hos mormor och morfar, och snart ska vi vidare till farmor och farfar och äta middag, och eftersom farmorn och farfarn säger "Men du Emma, kan inte du också följa med så vi kan fira att du har tagit körkort?" så pallrar jag mig med. Ikväll tror jag att det blir nån film, typ Sex and the city, och Ben&Jerry's, känner att det skulle vara rätt skönt med en hemmakväll.
Wellwell, tjaråååå

No comments: