Tuesday, February 03, 2009

don't worry

Det är kallt och jag fryser! Visst, snö är askalas och fint och soliga vinterdagar är ju trevliga, men nu är jag LESS på vinter! Fast hellre snö än slask, antar jag.
Idag var vi på teater, Förstörelsedagsbarnet, den var bra! Dock så måste vi skriva en analys på engelska som ska lämnas in på fredag, vilket inte var lika kul. Men sånt får man ta, teatern var bra ändå. Och så hade jag körlektion imorse igen, det gick hyfsat. Fast nu är jag sjukt less på körlektioner, körkortsteori och allt som man ska lära sig xD

Helgen var bra, i fredags vad jag först på Biteline med Emma, Annika, Thomas, Dario, Matilda och Sofia, mycket trevligt! Sen skulle Annika iväg och vi andra gick vidare till Barista och fikade (efter en hel del beslutsångest om vad vi skulle göra för nånting). Sprut (xD), en hel del udda samtalsämnen och en hårspraysburk som nu nästan är tom gjorde resten av kvällen lika trevlig, och självklart att jag var med bra folk!
I lördags jobbade jag min första lördag på café Basilica, ska förmodligen jobba där några vardagskvällar i veckan och någon lördag då och då. Det verkar vara trevligt, så det blir nog bra det! Sen bjöd mormor och morfar våran familj och min moster, hennes sambo och kusinerna på middag på Victoria, och efter det drog jag till Andreas och träffade han och Ida. Fick äntligen se Into the wild, som var väldigt bra men enligt mig väldigt tragisk. Vi satt och pratade till fyra nånting (sen orkade inte jag hålla ögonen öppna längre), trevligt som vanligt! I söndags fikade vi på Wayne's, kollade på en film som vi spelade in för ca fyra år sen (det var mest bara pinsamt) och sååååå. Så jag hade en chill och bra helg!
Ikväll har jag teater, chill det också! Tjarååå

No comments: