Wednesday, February 18, 2009

chai latte

Idag var Bob Hansson på våran skola och pratade. Det var sjukt bra. Han är sjukt bra. Han kunde gå från humor till allvar på tre sekunder, och vi följde med och gick från skratt till allvar på tre sekunder, sjukt scennärvaro hade han. Sjukt! Bra! Wlääää!
Sen hade vi en fett jobbig idrottslektion, snölek. Fatta hur jobbigt det är att springa i djupsnö med täckbyxor och allt, och sen spela rugby efter det! Jag flög som en vante, och när jag väl fick tag i bollen (bollen?) och tänkte springa så slet Jonas tag i mig och slängde (ja, slängde) ner mig i snön. Så nåt mål gjorde jag inte. Men kul var det!
Emma följde med mig hem efter skolan, vi pratade en massa som vanligt, sen åkte vi ner till stan. Strosade runt där lite ett tag först, sen gick vi till Barista. Dario ramlade in efter en stund och vi satt och fikade och hade det trevligt tills Thomas kom (efter typ.. 1,5 timme :P), då var det inte lika trevligt längre.. Jodå, klart det var! Men det blev ett himla kastande och slåssande (hemskt fint ord) ett tag. Sen lugnade vi ner oss, pratade lite mer och vandrade därifrån. Jag och Thomas promenerade hem i kylan, och sen dess har jag typ.. suttit här och varit lite social med folk och såååå!
Wellwell, jag har haft en ganska fin dag i alla fall. Tjarååå

No comments: