Tuesday, February 17, 2009

day efter day

Wläwläwlääää jag är tröööött! Och på dåligt humör, hade en körlektion nu på eftermiddagen som verkligen inte gick bra alls, och det börjar närma sig uppkörningen så nu är jag ännu mer nervös än jag var tidigare. I och för sig hade jag den dåliga körläraren som jag aldrig har gillat att köra med, men ändå. Det gick inte bra, helt enkelt.
Men nu är teorin i alla fall avklarad! Jag gjorde provet imorse och fick godkänt, så nu är det "bara" uppkörningen kvar.
Jag ska aldrig bli körlärare, fatta vilket tråkigt jobb det måste vara o_O

Any way, det känns som att vi har ganska mycket i skolan nu. Eller har vi inte det? Jag är i alla fall sjukt lättad över att slippa plugga körkortsteori hela dagarna, så man i alla fall kan koncentrera sig på skolarbete och bli klar med det i tid. Och så har vi en massa teater nu också, förra veckan hade vi både tisdag och torsdag, och det blir likadant den här veckan. Det låter inte som att jag har särskilt fullt upp, men det finns verkligen inte tid till nånting annat än skola och teater nu känns det som. Men så kan det vara ibland!
Tjarååå

No comments: