Sunday, February 08, 2009

äppelmos

Jag är trött som en gnu! Men det är förståeligt med tanke på att jag har sovit ca fem timmar inatt. Den här helgen har varit intensiv men väldigt bra!
I fredags fikade jag på Wayne's med Jonas och Emma, vi satt och pratade om en massa saker och trevligt var det! Sen kom Annika dit och jag strosade runt på stan med henne en stund för att försöka hitta en klänning till lördagen, men utan framgång. När jag kom hem var det städning och tårtbak som gällde, sen kollade jag på Billy Elliott, sjukt fin film det är!
Igår hade vi teater från elva till fem, nu har vi äntligen lyckats ta oss igenom i princip hela manuset. Lite drygt var det kanske vissa gånger, men det får man ta. Sen åkte jag hem och fixade och donade, och runt sju började folket ramla in! Vi var mellan 20 och 25 pers som mest tror jag, men folk kom och gick lite. Presentöppning, tårta och sen började partandet på allvar. Väldigt trevlig och mysig kväll enlig mig, självklart på grund av att dom trevligaste och mysigaste människorna var där! Tack alla bästa för att ni gjorde kvällen så bra :D (Bilderna lär krångla som vanligt, men så kan det vara ibland)
Idag har jag bara segat och städat, får se om jag kikar på nån film senare ikväll eller nåt såååånt. Men, en trevlig helg har det varit i alla fall! :D
Tjarååå

1 comment:

Anonymous said...

Hej, älskade unge. Imorgon fyller du 18. Sjukt. Fin blogg. Pappa