Thursday, February 12, 2009

18!

Äntligen sitter jag här framför min nya dator! Det tog sin lilla tid men nu är den här, och jag gillar den!
Jag hade i alla fall en väldigt bra 18-årsdag igår, fick god tårta i skolan som söta Emma hade gjort, så på lunchen var i en massa folk som åt den och spelade kort. Och så blev jag grattad och sjungen för en massa gånger, det var trevligt :D Sen hade vi en halv friluftsdag på eftermiddagen (eller typ friluftstimme), vi curlade järnet! Jag, Emma, Sofia och Johannes mot Thomas, Dario, Axel och Madde. Självklart ägde vi sönder (okej, vi vann med typ.. en poäng, men ändå ^^). Hemma så blev jag lite uppvaktad av familjen, sen kom en massa släkt och då blev jag uppvaktad igen. Fick en dator, pengar, presentkort och porslin (typ glass och tekoppar och sånt), det var fint :D Och nu är man myndig också!
Idag har jag pluggat körkortsteori hela dagen. Verkligen hela dagen, har suttit och gjort körkortstester i typ 8 timmar, helt galet jobbigt, men nu är det avklarat! Hade teater på kvällen, känns som att vi i alla fall börjar komma lite framåt nu (även om vissa inte kan spela för fem öre). Nu har jag oerhört smarta diskussioner med Thomas på msn, och jag tror faktiskt att jag ska dejta kudden snart för jag är trötter!
Tjarååå

No comments: