Thursday, February 05, 2009

circus

Idag har jag varit arg. Utan någon särskild anledning har jag gått runt som ett åskmoln i skolan. Kan i och för sig bero delvis på att jag är så less på vissa folk, att jag var tvungen att åka tidigt till skolan imorse och göra ett dumt historiaprov och att vi har massa plugg nu. Men som tur är så finns det choklad och världens finaste människor. Jonas kram och sitta-i-knät-stund (xD) gjorde min dag idag, och självklart andra fantastiska vänner som är bäst i världen! <3>
Men sen när jag kom hem började jag peppa, har bränt ut skivor nu som åtminstone jag tycker innehåller väldigt bra musik ^^ Jag har förresten laddat ner Britney Spears - Circus, och jag tycker faktiskt att den är bra, det trodde jag aldrig! Menmen, imorrn ska jag kanske fika med Jonas efter skolan, sen är det tårtbakning som gäller :D Weiiaaaaa!
Näh, jag tänkte bara skriva hur arg jag har varit idag och hur bra mina vänner är, sen tänkte jag kolla lite på Grey's anatomy. Såatteeee.. tjarååå!

1 comment:

Anonymous said...

Mäh jag skulle väl oxå få följa med och fika? :(