Thursday, January 29, 2009

how very ovärt

Den här dagen började som typ den mest ovärda dagen ever (i alla fall den mest ovärda dagen på... ett tag!). Egentligen har inte vi någon lektion på torsdagförmiddag, utan vi har sovmorgon då, men idag skulle vi alltså ha KuHi för att komma igång med det, eftersom vi skulle upp på Södra berget på eftermiddagen och kolla skid-SM. Så jag pallrade mig till skolan kvart i nio, kliver in i klassrummet och får veta att läraren är hemma och att vi inte har någon lektion, men att vi gärna kan jobba lite med engelskan. Detta leder till att folk blir irriterade och svär, slänger saker omkring sig och blockerar dörröppningar med jackor och väskor (okej, det var inte särskilt seriöst det där, men lite irriterade var vi nog när vi satt och spelade kort xD). Så klockan elva tog jag mitt pick och pack och åkte hem, käkade lunch och kollade på en massa Grey's anatomy, för jag hade ingen lust att stå ute och frysa i flera timmar och det verkade inte vara särskilt många i min klass som tänkte åka upp till södra ändå.
Så den här dagen har alltså varit ganska ovärd, men det blev ändå bättre när jag kom hem. Efter att jag hade kollat på en masa Grey's så tog jag itu med både engelskan, franskan och mer körkortsteori, så jag kände mig faktiskt ganska duktig! Fast nu känner jag att jag behöver lite mer Grey's. ^^ Tjarååå

Förresten så ber jag om ursäkt för att min blogg är så bildlös och tråkig för tillfället, men våran dator håller på att krackelera totalt så jag vågar inte lägga in bilderna från kameran utifall att det blir en major hårddiskskrasch eller nåt annat jobbigt. Jag inväntar min dator som jag förhoppningsvis ska kunna bestämma vilken jag helst vill ha snart!

No comments: