Tuesday, October 07, 2008

we don't use our brains

Äh eh jag har nog inget att skriva egentligen. Men det brukar jag kanske inte ha, så det spelar ingen roll.

Idag har varit en helt okej dag, föreläsning på historian på förmiddagen (är kanske inte så kul i och för sig), jobbig core på lunchen som jag måste börja gå på varje vecka så jag blir fit for beach -09! ..eller nåt. Vi hade rollspel på samhällskunskapen, var olika personer i olika partier och skulle sitta i utskott och rösta och allt. Det var faktiskt kul, roligare än jag hade trott innan att det skulle vara i alla fall. Och det är intressant att höra vad folk tycker och tänker när dom faktiskt usar sina brains (man ska inte blanda svenska, engelska, svengelska, whatever, jag vet. Det är Idas fel (A) ^^). Vissa gör i och för sig inte det ändå, men ja, dom kan man ju bara strunta i.

När jag skulle åka hem och kliva av bussen så hade alla stopp-knappar lagt av. Jag menar verkligen alla, för när folk märkte att jag skulle av och tryckte frenetiskt på varenda knapp så började andra också trycka, men inte då. Och när det upptäcktes längre fram i bussen så hade vi redan åkt förbi min hållplats, så jag fick gåååå jäääättelååååååååångt. Eller ja, inte så långt, men en bit i alla fall. Men motion är bra!

Nu ska jag se Vänner. Puss på bra esteter! Tjarååå


Min lillebror är cool, i alla fall ibland. ^^

1 comment:

Anonymous said...

Trasiga bussknappar is not the shit :p