Monday, October 13, 2008

wellwell

Jag slår huvudet i allting! Igår i bildörren (jag har fortfarande ont i pannan), och nyss i hyllan i datarummet. Jag förstår inte hur jag lyckas. Och så har jag en blåsa på fingret efter att ha spelat massa bas idag på ensemblen. Fast det var roligt, nu är vi inne på 70-talet så idag var det ABBA och Voulez-vous (okej, jag har läst franska i fyra år och jag vet ändå inte hur det stavas) som gällde. Men det var kul som sagt. Jag gillar våran musikgrupp.
Efter skolan var jag hos Jonas en stund med Emma, sen övergav hon mig men Jonas kom hem strax efter hon hade åkt. När jag hade varit där ett tag pallrade jag mig ner till stan och spelade och sjöng på jazzklubben med Sofia, plus två treor som också var där men inte spelade med oss. Var sjukt opepp innan men det var ganska kul och gick rätt så bra, och man ska la ta dom chanser man får att spela.
Wellwell, jag borde egentligen plugga massa samhällskunskap och matte nu, men jag orkar verkligen inte.. Så jag kommer väl sitta och panikplugga på torsdagkväll, eftersom vi har samhällsprov på fredag. Nej, nu måste jag skärpa mig! Tjarååå

1 comment:

Andreas said...

Häftigt! Då har vi nåt gemensamt! (Som om vi inte redan hade det) Fast det förstås än så länge har jag bara slagit huvvet i annat folk som är lika klumpiga som jag!