Monday, October 20, 2008

hösteväder

Okeeej, snart har vi gått i skolan i två månader den här hösten. Tiden går så jäääääkla fort, fast när jag tänker på första skoldagen i tvåan så känns den ändå ganska avlägsen. Idag kom jag på att till jul har vi bara halva gymnasietiden kvar, sen är vi vuxna liksom. Det var lite jobbigt, för just nu har jag en sån där period när jag tycker väldigt mycket om min klass och det känns rätt behagligt att gå i skolan (missförstå mig rätt, jag gillar alltid min klass, men.. äh).
Idag har varit en ganska bra dag, jag tycker att ensemble är typ jätteroligt nu när vi är full grupp, såatteeee ja, förmiddagen var bra. Sen på eftermiddagen spelade jag, Sofia och Hanna på Lindgården, demensavdelningen. Det gick la bra, fast det var lite.. tragiskt. Jag tyckte synd om dom, direkt när vi hade spelat klart var det en tant som sa att hon måste åka hem och att hon inte hade tid att sitta där längre. Hm.
Fast det har varit tråkigt väder idag, småregnat hela dagen och grått och kallt. Jag hoppas att du är nöjd i solen på Mallorca Annika! xD Men det hör väl till, november är ju snart här. Fast lite mysigt är det ändå, man kan mysa inne och tända ljus och sånt. Det är fint.
Tjaråååå



1 comment:

Anonymous said...

Blev det Mallorca? :D