Saturday, October 18, 2008

won't you be my solid ground

Det är halvsoligt och halvdisigt ute, lagom lördagsväder. Dock så börjar alla löv ramla ner nu, så det är inte lika fint ute länge, men ändå (heheheh, nu började jag tänka på Monthy Python när löven ramlar ner och skriker.. hahah..).
Any way, igår hade vi samhällskunskapsprov, jag skrev och skrev och fick en helt sjuk skrivkramp. Men det känns som att det gick ganska bra, jag hoppas på det! På kvällen åkte jag hem till Jonas och hängde med han, Emma och Crille, vi kollade på idol och turades om att dissa alla som sjöng. ^^ Dock så övergav Jonas och Crille oss när jag och Emma ville se I am legend, så vi fick sitta själva och vara rädda (fast den var inte så farlig, bara ibland). Jonas kom tillbaka när filmen var slut och jag var kvar ett tag innan jag åkte hem. Men det var mysigt, förutom att filmen var lite jobbig med jämna mellanrum. ^^
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, inte ikväll heller. Kanske bara är hemma och tar det lugnt. Vi får seeee hur det bliiiiiir.
Nu ska jag spela Rebubbled xD Tjarååå

No comments: