Friday, October 10, 2008

I've always been a dreamer

Haha, åh hormoner, vad jag gillar det. Eller kanske inte.. nä. Mitt raseriutbrott igårkväll var inte att leka med, och diskussionen jag hade med mina föräldrar efter var inte heller överdrivet kul. Fast jag tror nästan att det var bra på ett sätt, för jag behövde ventilera ut saker och ting. Inte för att jag berättade särskilt mycket, men jag grinade som en fontän, och det fortsatte jag med i ca en timme efteråt. Och det tror jag att jag behövde. En sak har jag i alla fall lärt mig: Somna inte direkt efter du har gråtit länge. Man ser inte bra ut när man vaknar på morgonen. Man ser verkligen inte bra ut. Se och lär!

Idag har varit en slapp dag. Samhällskunskap i stället för historia på förmiddagen, vi pratade om medier, vilket jag tycker var ganska intressant. Sen tänkte jag stanna kvar på skolan och plugga men så blev det inte, strax efter ett åkte jag hem och hamnade i soffan. Har kämpat för att hålla mig vaken sen dess, och har faktiskt lyckats med det också. Ikväll tror jag att jag bara ska vara hemma, kolla på någon lagom bra film och chillaaaa, det kan jag behöva. Jag har inte varit hemma en helg sen jag vet inte när, såatteee. Och imorrn ska jag upp till Härnösand och fira bästa Amanda och Moa som har fyllt år, sjuuukt längesen jag träffade folket där så det blir nog najs det!
Nu ska jag.. göra nåt vettigare än att sitta vid datorn.
Det är viktigt att prioritera.
Jag skulle behöva prioritera lite bättre.
Plugga tillexempel.
Suck.
Tjarååå

No comments: