Sunday, October 12, 2008

slow motion

Vad irriterad jag blir när jag sätter mig framför datorn för att blogga och så vet jag inte alls hur jag ska börja. Då faller ju allting, för utan början kan man ju liksom inte fortsätta heller. Fast nu har jag ju en början, så då löste sig det problemet. Och vilket problem sen! Suck.

Helgen har varit lugn och trevlig, i fredags tittade jag på underbara A lovesong for Bobby Long och slog återigen av hur bra och fin och vacker den filmen är. Det är verkligen en sån där film som man behöver se med jämna mellanrum. Och i lördags körde jag upp till Härnösand (och det gick bra! Då blev jag glad). Först träffade jag Ante, Erik och Samuel på stan och gick runt i en miljon timmar och försökte hitta bra presenter till Moa och Amanda, det gick inget vidare och irritationen var ett faktum, men till slut fick vi ihop hyfsat bra saker och skildes åt som vänner. Jag träffade Amanda och Moa och vandrade iväg från stan i deras sällskap. Ett snabbt stopp hos Mikael, sen lämnade vi av Moa hos henne, sen vandrade jag och Amanda vidare mot Ica innan vi slutligen gick hem till henne. Kebab till middag med henne och Moa, och sen kom folket. Mycket trevlig kväll med Amanda, Moa, Victor, Ante, Erik, Marielle, Sandra och Viola, film, sjukt mycket onyttigheter, Brainstorm och dålig humor.
Imorse lämnade jag Amandas place runt.. tjugo över tolv, bussade hem och idag har jag typ.. försökt plugga, städat lite och haft en ganska normal söndag. När pappa hämtade mig på navet smällde jag upp bildörren i min egen panna så nu har jag en liten bula där som gör ont och är jobbig, det är väl det mest intressanta som har hänt idag. Ehe. Tjarååå










No comments: